Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom


Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom
 
Suroviny:
  •  1 a 1/2 kg zemiakov
  •  400 g stonkového zeleru
  •  3 - 4 jarné cibuľky
  •   pažítka
  •   kôpor
  •   soľ
  •   rasca
Zálievka:
  •  1/4 hrnčeka olivového oleja
  •   avokádo
  •  1 hrnček rastlinná náhrada jogurtu
  •  1/2  citrónu
  •  3 - 4 strúčiky cesnaku
  •   soľ
  •   čierne korenie


Postup:

Zemiaky uvaríme vo vode so soľou a rascou. Prudko schladíme, ošúpeme a nakrájame na kocky.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 1

Stonkový zeler a jarnú cibuľku nakrájame na "kolieska",

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 2
 
pažitku nasekáme a všetko pridáme k zemiakom.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 3
 
Kôpor som mala len mrazený, dala som celú 35g krabičku.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 4
 
Pripravíme si zálievku.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 5
 
Avokádo, cesnak a olej rozmixujeme.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 6
 
Spojíme s jogurtom

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 7

a prilejeme do misy so šalátom. Premiešame, dochutíme soľou, čiernym korením a citrónovou šťavou. Šalát necháme uležať v chladničke cca 1 hodinu. Po hodine opäť premiešame, lebo zeler ešte pustí šťavu. ˇ3alát určite nepripravujte deň vopred. Tá hodina v chladničke mu naozaj stačí.

Zemiakový šalát so stonkovým zelerom a avokádom (fotorecept) - obrázok 8

 

4 komentárov:

  1. Ahoj, ZirafNinka:-) Neviem, kde Ti napisat, tak sa pytam tu... prosim Ta, aky foodprocessor pouzivas? Si s nim spokojna?... Zvazujem kupu a z tych recenzii som hotova... dakujem za odpoved. VV

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj VV. Dlhe roky som pouzivala taky 20 ročny Black and Decker a bol vyborny. Teraz mam taku strasnu Etu (mame stál v skrini, tak mi ju dala). Som velmi nespokojna. Tiez planujem kupit novy. Vybrala som si jeden Kenwood,ale zas som sa docitala v nejakej diskusii, ze nie je dobry. Takže ja neviem co kupim. Tiez by som potrebovala radu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem :-). Ved to, tie recenzie... pozerali sme aj zahranicne stranky, tiez uvazujeme nad kenwoodom... uz sme napisali aj vyrobcovi, lebo ich stranka je absolutne otrasna! clovek sa nedozvie, ake prislusenstvo jednotlive modely maju... jednoducho hroza. Okrem toho bohuzial plati, ze novsie vyrobky, hoci akoze kvalitnejsie, vydrzia omnoho kratsie ako tie stare... mojim rodicom vela spotrebicov dosluzilo az po nejakych 20 rokoch, teraz sa niektore spotrebice nedoziju ani konca zaruky... ak by sme na nieco rozumne prisli, dam ti vediet :-). este raz dik. VV

    OdpovedaťOdstrániť
  4. VV urcite dajte vediet. Dakujem vopred.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena