Zemiakové karí taštičky



   Recept na karí taštičky som našla na blogu seasaltwithfood.V recepte je aj video s  postupom. Ja preto uvádzam len potrebné suroviny. Karí korenie som nemala,  pridala som preto takú vlastnú zmes indického korenia. Karí lístočky som použila sušené. A samozrejme vynechala som to kuracie dochucovadlo, ktoré sa v recepte spomína a nahradila ho lahôdkovým droždím. Maslo v ceste som len vynechala.
   Ale čo je hlavné, konečne viem ako sa robia tie pekne okraje na empanadach a všakovakých taštičkách. Síce to chce trochu viac času na prípravu, ale vyzerá to efektne.
   Z uvedeného množstva surovín mi vyšlo až 62 taštičiek (robila som ich menšie než v pôvodnom recepte). Časť nich som preto nevyprážala, ale zamrazila.
    Taštičky som podávala s omáčkou z rastlinného jogurtu, petržlenovej a koriandrovej vňate.


Suroviny:

Cesto:
  • 480 g (vraj 4 hrnčeky) hladkej múky
  • 1 lyžička soli
  • 1/2 hrnčeka oleja
  • 1/2 hrnčeka vody (ale ja som musela pridávať viac, takže podľa potreby)
 Náplň:
  • 650 g uvarených, na malé kocky nakrájaných zemiakov
  • 3 lyžice oleja
  • 1 veľká cibuľa
  • 3 a 1/2 lyžice karí korenia
  • čili korenie
  • 2 lyžice lahôdkového droždia
  • hrsť karí lístkov
  • voda
  • soľ

  • olej na vyprážanie

 Postup:

 Klik SEM a kuk video :)



2 komentárov:

  1. Jeej, ty si spat! :) A hned s takymi peknymi receptami. Tesim sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Miska. Uz som zase spat :)))))

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena